GUEST - make hospitality work
Join the conversation
John Hokkeling RT @gastvrijezorg: 'Leven moet in ziekenhuis zo veel mogelijk doorgaan' http://t.co/NP23ZkIkjS 2014-04-21 19:12:26
John Hokkeling RT @MarcoBuschman: 3 posities die binnen de #dramadriehoek bestaan, onder meer de #slachtoffer. Welke positie neem jij in? http://t.co/SjyP… 2014-04-21 10:28:39
John Hokkeling Ricardo Semler in FD. Het tijdperk van de multinational is passé. Wie durft Semcostyle toe te passen in de zorg? http://t.co/L05SW9t1Gs 2014-04-20 07:43:52
u bevindt zich hier: - Welkom!

Welkom bij GUEST!

GUEST helpt organisaties gastvrijer te worden. Ons vak is organisatie ontwikkeling, ons specialisme is gastvrijheid. 

Gastvrijheid rendeert
Een positieve beleving van gasten zorgt ervoor dat men graag terug komt en dat men hun positieve beeld deelt met anderen. Voor medewerkers prettig werken in een gastvrije organisatie. De waardering van klanten, gasten of patiënten voor gastvrij gedrag zorgt voor energie, werkplezier en motivatie. 

Trainen alleen maakt een organisatie nog niet gastvrij
Een organisatie is pas gastvrij als gastvrijheid in het DNA van de gehele organisatie is verankerd. Zowel op de werkvloer als in het management. Hiervoor is ontwikkeling op verschillende plekken in de organisatie nodig. GUEST gaat samen met de organisatie op zoek naar de ontwikkelbehoefte op het gebied van gastvrijheid, helpt hier invulling aan te geven en de ontwikkeling te borgen.

Mood Maker filosofie
GUEST heeft al haar kennis en ervaring gebundeld in de Mood Maker filosofie. Deze filosofie is het uitgangspunt voor onze werkwijze. Lees hier meer over de Mood Maker Filosofie of bestel het boek Mood Maker op www.managementboek.nl.